22 de janeiro de 2015

CIUTAT MORTA



VER DOCUMENTAL

VER FRAGMENTO CENSURADO


Diante do espello soporto a xornada laboral
a última da fila,
no día de hoxe case o agradezo
Hoxe que non teño ganas
de aturar a ninguén
un chinés leva cinco orellas
como un toureiro
e dous corazóns
a tantos que lles fai falta!
aínda que sexa de porco!
Parece tímido. Non son racista.
Son esa quen che cobra
o sustento día a día
e hoxe pagaría por ser invisible
que non me veña ningún desagradable
porque hoxe a monto ou me poño a chorar
non teño voz nin que dicir
o sucedido o 4 F e a Patricia Heras
deixáronme profundamente impresionada.
Búscome no espello, diante de min
e non me recoñezo.
Nel está unha tipa que olla para min solícita
sorrí e cala, cala, cala…


 Raquel Pazos
Licencia de Creative Commons



Sem comentários:

Enviar um comentário